30 tahun kebelakang atau kehadapan

1-Al bab bermula kisah kali ni terjadi di satu kwasan pasir berdengung.......
2-ini bukan cobaan.. tapi betul punya........
3-bukan main2 tapi mcm tak caya....
4-barisan yg duduk tu bukan calang2...semua PEGWAI >rm 4k....
-BUKAN SEMBANG KOSONG TAPI TENGAH MESYUARAT TUU.......-Nasib ko orng le..ok kita koma lg 30 tahun kmudian tgok apa jadi......

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

NAZIR OH NAZIR -1

1- orang hidup takutkan mati.
2- rusa, kijang takutkan pemburu.
3-ahli politik takutkan SPRM.
4-BN takutkan Pakatan
5-guru pun masih ada yg takut dgn nazir (kononnya)

.......kasihan.......
7.30am -berita tersebar Nazir nak dtg..
8.30am - kelam kabut ,kata nazir Teknik Vokay.
9.00am- siapkan rekod oo , mat data buat kecoh..
10.00am- mmber aku yg rajin tanda BM yg kena ,pucat juga tp buat2 steady..

.........apa pun jawatan dan kuasa yg ada sementara kat dunia ni jgn over2 sgt.......
video

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

8.30am aku baru sampai, mmber2 lain dah smpai . biasa lmbat smpai balik awal....
9.45am aku dah srbu kat kntin . Towkey baru ,menu ada ummph sikit. biasa la aku org prtama smpai kat kntin diiringi dgn Mat Arowana tu..
1.00 am balik .

Apa yg aku dpt hari ni .

1- En. H adalah org yg memahami dan kreatif dlm menyediakan Taklimat.
2- Pn C terus dn sntiasa berkobar2 tp sdikit hilang kesabaran....
3- Bpak Ko aku- biasa la dia punya ayat .power tp awas ada makna dlm tu. trus kan perjuangan..
4- Hem baru - blum tau lg tring nya tapi perlu di awasi...

apa itu 5 S..............san. sin. son. sis. sas.........

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

ADUHAI SMKSM

42 Tahun lepas aku menjejakkan kaki di bumi seri medan yg penuh dgn besi dan getahnya.
13 tahun kemudian aku menjejakkan kaki kat smksm yg penuh dgn segala ilmunya.
10 tahun yg trakhir ini aku masih lagi memaksakan kaki ku menapak dan berlari-lari anak di sekeliling bangunan smksm.. mungkin tuhan menentu perjuangan hidup dn rezeki ku masih lagi disini..semoga Allah mecurahkan keberkatan dan kesabaran pada diri ku.. sedaya upaya ku ikhlaskan segala yg terdaya aku lakukan wlaupun kadang2 sumbangan yg aku curahkaN TAK LAH SEBESAR MANA di banding dgn rakan2 lain...

2Mungkin sedikit pengalaman di KL dan BP mematangkan perlakuan dan tutur kata ku semasa berhadpan dgn anak2 didik.. klau 10 tahun lepas ,banyak yg aku libas.

3 kali aku cuba memohon prtukaran tapi blum ada rezeki. mungkin ada lagi insan diatas sana yg masih aku sayang kot..Pgtua ka, gpk ka atau koko ka atau geng2 politikus dibilik Mini Parlimen tu.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS