ADUHAI SMKSM

42 Tahun lepas aku menjejakkan kaki di bumi seri medan yg penuh dgn besi dan getahnya.
13 tahun kemudian aku menjejakkan kaki kat smksm yg penuh dgn segala ilmunya.
10 tahun yg trakhir ini aku masih lagi memaksakan kaki ku menapak dan berlari-lari anak di sekeliling bangunan smksm.. mungkin tuhan menentu perjuangan hidup dn rezeki ku masih lagi disini..semoga Allah mecurahkan keberkatan dan kesabaran pada diri ku.. sedaya upaya ku ikhlaskan segala yg terdaya aku lakukan wlaupun kadang2 sumbangan yg aku curahkaN TAK LAH SEBESAR MANA di banding dgn rakan2 lain...

2Mungkin sedikit pengalaman di KL dan BP mematangkan perlakuan dan tutur kata ku semasa berhadpan dgn anak2 didik.. klau 10 tahun lepas ,banyak yg aku libas.

3 kali aku cuba memohon prtukaran tapi blum ada rezeki. mungkin ada lagi insan diatas sana yg masih aku sayang kot..Pgtua ka, gpk ka atau koko ka atau geng2 politikus dibilik Mini Parlimen tu.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

2 Response to "ADUHAI SMKSM"

  1. santalia says:
    December 23, 2009 at 7:06 AM

    Sabar bro selagi abang kita masih di situ tenaga anda masih sangat diperlukan. Sabar juga salah satu formula yang digunakanoleh Bung Kinabatangan.

  2. fadhilbp says:
    December 29, 2009 at 2:13 AM

    hilanglah kawan kelisa ku nanti. sabar sahajalah, ada juga kawan yg boleh berborak2.kalau ikan kelisa tak nak makan biarkan sahaja lah. nanti makan jua akhirnnya.